fbpx

Logó helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafika kerül a kupakokra

A műanyag hulladékok nem megfelelő kezelése komoly környezetvédelmi problémát jelent, ezért a Coca-Cola Magyarország szeretné kivenni a részét a megoldásból is. A csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja.

A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére ezért hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít a Coca-Cola Magyarország, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecserélik: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyeznek el a záróelemeken.

A vállalat műanyag palackjai már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről-évre növelik a palackjaikban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék, amelyet 2030-ig 50 százalékra növelnek.

Emellett folyamatosan csökkentik a felhasznált műanyag mennyiségét: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyag szükséges a palackjaikhoz.

 

 

Myriam Zilles képe a Pixabay -en.

Facebook Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

%d blogger ezt szereti: