fbpx

A többség drágábban is megvenné a környezetbarát termékeket

Noha a fogyasztók az árat és a minőséget tekintik a legfontosabb szempontnak, nagyobb részük hajlandó többet fizetni az újrahasznosítható és fenntartható termékekért – derül ki az Accenture nemzetközi felméréséből.

A globális szolgáltató társaság pénteki közleménye szerint a minőség a megkérdezettek 89 százalékát, az ár 84 százalékukat befolyásolja vásárláskor. Az újrahasználhatóságot és az újrahasznosíthatóságot 83 százalékuk tartja nagyon fontosnak. A válaszolók 72 százaléka több környezetbarát terméket vásárol, mint 5 éve, és 81 százalékuk gondolja úgy, hogy a következő 5 évben még többet fog.

Az adatokból az Accenture arra következtet, hogy a fenntarthatóság a vállalatok működését egyre jobban befolyásolja, és lemaradhatnak azok, akik ezt a szempontot nem veszik figyelembe. A közlemény szerint ebből a szempontból a vegyipar megítélése a legkedvezőtlenebb, noha becslések szerint csak az Egyesült Államokban több milliárd dollár többletbevételt hozhatna a műanyagokat újrahasznosító technológiák bővítése.

A felmérés 2019 áprilisában készült 6 ezer ember megkérdezésével az Egyesült Államokban, Kanadában, Mexikóban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Kínában, Indiában, Indonéziában és Japánban.

mti

Facebook Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti: