Az NHKV megkezdte a haszonanyagok országos értékesítési rendszerének bevezetését

Az Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.) 2017. április l-től megkezdi a hulladékkezelők minősítését és regisztrációját a közszolgáltatás keretében gyűjtött, keletkezett, NHKV Zrt. tulajdonában lévő haszonanyagok országos értékesítési rendszerének bevezetéséhez.

Az országos haszonanyag értékesítési rendszer célja a hulladék lerakással történő ártalmatlanításának háttérbe szorítása,  lerakótól  történő  eltérítése,  a  hulladékok  elérhető  legnagyobb  anyagában hasznosítási  arányának biztosítása  a  meglévő  hazai  infrastruktúra   megfelelő  és  folyamatos kihasználása mellett. A rendszer anyagáramonként specifikált,egységes minőségi követelményeivel, egyszerű   lebonyolítási   megoldásaival, áttekinthető   feltételrendszerével kívánja biztosítani   a hasznosítók folyamatos anyagellátását a közszolgáltatóktól származó, a rendelkezésre álló technikai feltételeknek megfelelő legmagasabb előkészítettségű haszonanyaggal.

Az értékesítés időszakosan az NHKV Zrt. által felajánlott csomagokra vonatkozó licitalapú pályáztatási rendszerben valósul meg, a hasznosítás során a legnagyobb hazai hozzáadott értékre való törekvés mellett, a regionalitás elvének szem előtt tartásával.

A regisztráció megindításával párhuzamosan az NHKV Zrt. megkezdte a haszonanyag pályázati csomagok felmérését és összeállítását, melyet a közszolgáltatók adatszolgáltatása és a kezelők regisztrációjának függvényében folyamatosan kíván közzé tenni az egyes csomagokra vonatkozó feltételrendszerekkel együtt.

Részletek ide kattintva érhetők el.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

%d blogger ezt szereti: